Home » Artikel » 10-Jenis Lelaki Idaman Wanita » 10-Jenis Lelaki Idaman Wanita

10-Jenis Lelaki Idaman Wanita

10-jenis lelaki idaman wanita10-Jenis Lelaki Idaman Wanita

Lelaki sering bicara jenis-jenis wanita yang menjadi pilihannya tetapi pernahkah lelaki tahu bahawa wanita juga mempunyai jenis-jenis lelaki yang menjadi idamannya.

Sama ada perlu atau tidak jenis-jenis lelaki yang disenaraikan adalah perlu diberi perhatian walaupun kita tahu lelaki bukan seorang yang sempurna tetapi jika memiliki kebanyakkan jenis-jenis yang tersenarai adalah kelebihan bagi lelaki mendapat tempat dihati wanita.

Tersenarai dibawah adalah 10-jenis lelaki idaman wanita yang perlu diketahui oleh lelaki untuk menilai sendiri tahap ketinggian kualiti mereka mengikut pandangan seorang wanita.

1. LELAKI YANG PRIHATIN

Kalau dapat lelaki sedemikian memang dijamin sweetla coz bila kita ada pe2 masalah kita boleh luahkan pada lelaki ini dan lelaki ni plak pandai ambik hati kita dan mengambil berat tentang kita time susah dan senang.Yang penting tidak hipokrit dalam meluahkan cadangan penyelesaian or pendapat tentang masalah kita. Yang paling ditakuti ialah bila lelaki ini akan berasa jemu coz asyik dia je kena jadi pendengar setia.Jadi kita kenala jadi prihatin jugak.Kira situasi win-win la.

2. LELAKI YANG MEMBERI KEBEBASAN SEWAJARNYA

Lelaki ni jenis yang cool kerana yakin dan bertimbang rasa dalam memberi kita suatu kebebasan untuk membuat pilihan dan keputusan yang sewajarnya.Bukan senang nak cari lelaki camni,kebanyakkan semua ada ego tinggi.Tapi diingatkan kebebasan yang diberi itu,bukanla tiket untuk keluar dari rumah tanpa minta izin dari dia.

3. LELAKI YANG BERHATI-HATI

Lelaki ini seorang yang amat bertanggungjawab dalam melaksanakan tindakan. Kalau dapat lelaki sedemikian,nescaya kamu akan selamat 24jam dari sebarang kecelakaan dengan izin Allah s.w.t. Seolah2 kita dapat bodyguard yang sungguh setia menjaga keselamatan kita. Kan sweet camtuh macam dimanjai dan ditatang bagai sang puteri dari kayangan.

4. LELAKI YANG WANGI DAN BERSIH

Lelaki ini bisa membuatkan kamu berasa selesa untuk mendampingi dengan dia. Masakan tidak,sudahla dia wangi kemudian bersih lagi. Tentula kamu akan berasa amat selesa. Sudah lumrah ktia cintakan kebersihan dan kewangian yang neutral. Konfirm keje2 kat rumah menjadi ringan andai dapat lelaki begini.

5. LELAKI YANG PEMURAH

Ni lelaki yang best,setiap ulang tahun kelahiran dan perkhawinan kita,konfirm ada2 je suprise dibuatnya. Ada yang dapat melancong ke luar negara,ada yang dapat barang idaman dan macam-macam lagi. Kalau lelaki ni jenis pangkat DATUK yang lebih berusia,rasanya kita x berapa nak bahagia kot. Lainla kalau dapat DATUK yang muda-muda yang dia sendiri ikhlas mencintai kita.

6. LELAKI YANG TIDAK KISAH

Lelaki ni kadang2 best gak coz apa yang kita masak mungkin dia x la nak kritik sangat macam simon paul tuh. Kadang-kadang bila kita ajak makan kat luar,dia x marah n siap bawa kita ke restoran tempat kamu dating2 dulu. Best kan??

7. LELAKI YANG MEMBERI SOKONGAN PADU

Ini lelaki kalau dapat memangla bahagia,bukan apa saat kita dalam kesedihan,kemurungan dan sebagainya,dia lah orang yang paling memberi sokongan padu. Saat kita nak melahirkan anak,dia ada disisi,saat kita perlukan pelukan kerana dibuang kerja,dia ada disisi dan apa jua konteks yang memerlukan kita mendapat sokongan,lelaki inilah yang akan memenuhi konteks tersebut.

8. LELAKI YANG CINTAKAN KEDAMAIAN

Lelaki ini kalau dapat konfirm kita akan dapat melawat tempat2 menarik seperti dalam hutan,tasik dan sebagainya. Memang best dapat lelaki yang sukakan kedamaian ni,mungkin kita x pernah masuk dalam hutan akan jadi gila nak masuk dalam hutan. Bukankah romantik berdua-duaan dalam hutan bersama lelaki begini(yang dah jadi suami la),seolah-olah dunia ni milik kamu berdua. Nak balik kampung konfirm dipenuhi lebih2 lagi kalau lelaki ni asal duduk dibandar.Mungkin dia lebih suka ikut kamu ke rumah mak mertuanya.

9. LELAKI YANG EGONYA TIDAK TINGGI

Tentu kita akan bahagia bila kita dapat meluahkan pandangan dan pendapat sendiri kepada lelaki ini.Bahkan dia sendiri sudi menerima cadangan kita,itupun kalau dia rasakan logik dan betul setelah berbincang dengan kita. Lelaki ini juga akan meluahkan perasaan kepada kita tanpa sembunyikan apa-apa.Coz dia yakin kita ni pendengar setia. Bukankah diri rasa dihargai bila dapat lelaki sedemikian

10. LELAKI YANG KUAT BERAMAL SOLEH

Mendapat lelaki yang kuat beramal soleh adalah idaman sejati bagi mana2 wanita seolah-olah dalam rumah itu cam dalam syurga je. Manakan tidak,lelaki ini konfirm akan menyayangi kita dengan sepenuh-penuh kasih sayang,menegur kesilapan kita dengan betul dan sebagainya. InsyaAllah akan mendapat keberkatan dalam hidup kalau dapat lelaki sedemikian. Mungkin sukar nak dapatkannya,tapi jodoh ni aneh.So selalulah berdoa kepada Allah s.w.t akan dikurniakan lelaki sedemikian.

Bercerita mengenai 10-jenis lelaki idaman wanita diatas. Ada pemwangi pemikat wanita yang hebat & laris dipasaran. Ianya adalah wangian pheromones. Klik gambar atau link ini dan bacalah info selanjutnya…

10-jenis lelaki idaman wanita

Phero-X – Wangian Hormon (Pheromones) Memikat Perempuan Terbaik!!